internship-sorin-tudor-burse-jti

JTI și Internship 2.0 anunță deschiderea înscrierilor la ediția din 2020

Internship 2.0, primul proiect de învățare la distanță demarat în România, cu susținerea exclusivă a JTI, deschide înscrierile începând de astăzi, 29 aprilie, până pe 17 mai 2020.

Prima ediție a Internship 2.0 a avut loc în 2009. Cu o durată de trei săptămâni, internshipul este gratuit, se desfășoară doar online și se adresează tuturor pasionaților de marketing și comunicare.

„Internship 2.0 și-a propus, încă de la început, să familiarizeze participanții cu oportunitățile și dificultățile mediului online, punând accent pe învățarea colaborativă desfășurată într-un climat competitiv. În contextul actual, cred că acest tip de stagiu este cu atât mai relevant pentru viitorii profesioniști în comunicare sau marketing online”, declară Sorin Tudor, inițiatorul proiectului. „Ceea ce urmărim este ca, la finalul a trei săptămâni foarte intense, fiecare participant să deprindă însușirile practice necesare pentru a performa fie ca freelancer, fie ca angajat într-o agenție de profil sau departament de comunicare/ marketing al unei companii.”

Programul este structurat pe trei module (un modul de scriere și gândire creativă, un modul de comunicare și strategie online și un modul “corporate”), la care, începând cu acest an, se mai adaugă un modul de managementul crizei și gestionarea fake news.

„Fiind un program online, este un fapt obișnuit pentru participanți să lucreze la același proiect, având termene foarte strânse, cu colegi aflați în alte țări sau chiar pe alte continente”, mai spune Sorin Tudor.

Până în prezent, în cele 11 ediții, Internship 2.0 a avut aproape 150 de participanți, o bună parte fiind astăzi profesioniști recunoscuți în domeniul marketingului și comunicării online.

Detalii suplimentare pot fi accesate pe blogul sorintudor.ro și pe site-ul WebCultura.ro.

Sorin Tudor, fost profesor de Relații Publice în cadrul Universității din București, are o experiență de 15 ani în comunicarea în mediul online, timp în care a oferit consultanță unora dintre cele mai importante companii din domeniu. În 2008 a publicat prima carte de marketing politic de după decembrie 1989. A participat ca speaker la numeroase conferințe interne și internaționale și este unul dintre specialiștii cunoscuți din domeniul comunicării.

JTI și-a început activitatea în România în 1993 (ca R.J. Reynolds), și a fost una dintre primele companii multinaționale care a investit local. JTI se implică activ în comunitate: compania este partener al Festivalului International de Teatru de la Sibiu (FITS), Festivalului Internațional de Film Transilvania (TIFF), festivalului SoNoRo, al turneelor de muzică clasică din orașele mici și sponsor oficial al Gigi Căciuleanu Romania Dance Company. JTI sprijină Grădina Japoneză din parcul Mihai I (Herăstrău), Căsuța de Ceai din Muzeul Național de Artă și Centrul de Studii Româno-Japoneze din cadrul Universității Româno-Americane. Întâlnirile JTI, eveniment lansat în 2000, se desfășoară neîntrerupt de 21 de ani și a devenit un brand cultural național. Sinonime cu calitatea și excelența, Întâlnirile JTI recomandă Garantat 100% și webcultura.ro. Compania susține, din anul 2000, Bursele JTI pentru Jurnaliști, fiind de asemenea partener al Burselor EuropaFM. Din 1998, se desfășoară programul Seniorii JTI, prin care 45 de vârstnici primesc zilnic o masă caldă, iar de-a lungul anilor compania a colaborat și colaborează cu Samusocial, Ateliere fără frontiere, ARC și alte organizații neguvernamentale, sprijinind proiecte sociale  prin care sunt susținute persoane din categorii defavorizate în diverse zone ale țării.

JTI este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din tutun și produse pentru vapat, cu operațiuni în peste 130 țări. Cu sediul la Geneva, Elveția, JTI are peste 45.000 de angajați, fiind membră a grupului Japan Tobacco. Pentru mai multe informații, vizitați www.jti.com.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *